Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłży

Rynek 11, 27-100 Iłża

 

Zapytanie ofertowe pn: „Świadczenie usługi Inspektora Danych Osobowych dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłży”.

Zaproszenie do złożenia oferty

Dyrektor Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłży zwracamy się z zapytaniem ofertowym o wycenę świadczenia uslugi  na pn: „Świadczenie usługi Inspektora Danych Osobowych dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłży”.

Niniejsze postepowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2023 poz.1605).

Zaproszenie do składania ofert dotyczy udzielenia zamówienia finansowanego ze środków publicznych, którego wartość wyliczona dla wydatków tego samego rodzaju, bez podatku od towarów i usług jest niższa od kwoty 130 000 złotych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób, termin i miejsce składania ofert znajduje się w załączniku - Zapytanie ofertowe.

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe

Utworzono dnia 19.12.2023, 14:06

Oświadczenia

Utworzono dnia 19.12.2023, 14:03

Wzór umowy

Utworzono dnia 15.12.2023, 21:14

Kwestionariusz osobowy

Utworzono dnia 15.12.2023, 21:16

Klauzula informacyjna

Utworzono dnia 15.12.2023, 21:15

Formularz ofertowy

Utworzono dnia 15.12.2023, 21:13

Informacje

Liczba wyświetleń: 136
Utworzono dnia: 15.12.2023
Dokument wprowadził:
Ireneusz Jaworski
Dokument opublikował:
Ireneusz Jaworski
Dokument wytworzył:
Ireneusz Jaworski
Podmiot udostępniający informację:
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłży

Historia publikacji

  • 19.12.2023 14:06, Ireneusz Jaworski
    Dodanie załącznika: Zapytanie ofertowe
  • 19.12.2023 14:06, Ireneusz Jaworski
    Usunięcie załącznika: Zapytanie ofertowe
  • 19.12.2023 14:03, Ireneusz Jaworski
    Dodanie załącznika: Oświadczenia